zaterdag 16 februari 2008

Google Reader in gebruik genomen


Voor velen zal het wel een open deur zijn. Maar ik heb vandaag Google Reader in gebruik genomen. Het was even wat uitzoekwerk, en ik moest mijn favoriete blogs en websites even instellen, maar dan heb je ook wat.
Het grote voordeel is nu dat ik sneller mijn lijstje met dagelijkse website langs kan gaan. En het maakt ook niet meer uit op welke computer ik dat doe. Erg handig.

Hier rechts in het menu heb ik nu zelfs een zogenoemd 'widget' geplaatst waarin je mijn gedeelde items van de Google Reader kan zien. Tenminste, de bovenste vijf laat hij nu zien. Ik hoop dat er ook voor de lezer van mijn blog iets interessant tussen zit.

Ik begin dit bloggen nog echt leuk te vinden. Reageren mag, overigens. Graag zelfs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten