zondag 24 februari 2008

Toch maar ict en onderwijs

Toen ik vorige maand met dit weblog begon, dacht ik dat ik over meer interessegebieden zou gaan schrijven. Koken, klimmen en schilderen zijn immers ook interessante dingen waar genoeg over te schrijven valt.
Maar nu we een maand verder zijn, merk ik dat ik het eigenlijk vooral leuk vind om over onderwijs en over ict berichten te plaatsen.
En al zeg ik het zelf: het lukt me vrij aardig om regelmatig iets te posten.

Bij deze dus het besluit om over al die andere leuke dingen niets te gaan schrijven op dit weblog.
Moet ik nog wel even het tekstje bij mijn profiel aanpassen... :-) (inmiddels gedaan)

1 opmerking:

  1. Verstandige keuze!
    Je verwijst naar je profiel, maar waar staat nu de R voor van rboers?
    Wat ik bedoel te zeggen is: Maak jezelf bekend, dat geeft een grotere band met je lezers...

    BeantwoordenVerwijderen