maandag 21 juli 2008

Foto's vinden


Bij Elke's las ik een berichtje over een fotoviewer. Met die viewer maak je een presentatie van je eigen foto's van Flickr, als ik het goed begrijp. Ziet er erg goed uit. Ze maakt ook mooie foto's overigens.

In de lijst die ik een eerder bericht aangaf, stond ook een verwijzing naar taggalaxy.de. Die zoekmachine zoekt naar foto's die gepost zijn via Flickr. Niets bijzonders zul je denken, want dat doet bijvoorbeeld google uiteraard ook.
Maar vooral de manier waarop taggalaxy het presenteert, is grensverleggend te noemen. Alleen zou de snelheid waarmee de foto's gevonden worden, wel wat beter mogen.

Volgens mij is deze zoekmachine best leuk om zo af en toe eens te gebruiken op je digibord.

(plaatje is een van de resultaten die ik met de zoekmachine had)

1 opmerking:

  1. Dit is inderdaad een aardige manier om foto's te presenteren.

    Nadeel vind ik dat het niet echt snel en handig werkt.

    Ken je PicLens (http://www.piclens.com/) als add-on voor je browser? Werkt echt super en heeft mij al heel veel tijd bespaard als ik foto's of video's zoek.

    Hartelijke groeten,

    Marcel (dank voor je leuke blog trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen