woensdag 31 december 2008

2008 wordt 2009


Aan het einde van het jaar is de gewoonte om lijstjes weer te geven met jaaroverzichten. In eerste instantie was ik dat ook van plan. Ik wilde een overzichtje geven van posts die dit jaar het meest gelezen waren.

Maar dat doe ik dus toch niet. En waarom niet?
Omdat ik me realiseerde dat die absolute getallen niet zo veel zeggen. Ik heb het aantal lezers op dit blog het afgelopen zien stijgen, en stijgen. En dus zijn de meest gelezen berichten een paar vrij recente berichten. Gewoonweg omdat ik toen meer lezers had.

Bedankt voor het 'subscriben' en / of regelmatig bezoeken van mijn blog. Bedankt voor alle reacties. (Het schijnt trouwens zo te zijn dat ik door de laatste twee zinnen gelukkiger ben geworden. ;-) )

Laten we van 2009 een goed jaar maken.


Meer lezen
Meester in leren en innovatie
We gaan een school bouwen
Waarom zou je nou bloggen?

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

2 opmerkingen:

  1. In dat geval wil ik jou ook graag bedanken voor het delen van je mening, kennis, tips, vragen en overpeinzingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Willem:
    Ik ga er in 2009 gewoon mee door. Jij speciaal bedankt voor je aanmoedigingen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen