woensdag 24 december 2008

Meester in leren en innovatie

Meester ben ik al een tijdje. En leren doe ik iedere dag. Bijdragen aan de innovatie op mijn school doe ik als ict-coördinator ook al. Maar als je het dan in het Engels hoort, klinkt het toch net even beter.
Master of Learning and Innovation.

Maar alle gekheid op een stokje, vanaf september 2009 starten de Hogescholen Stenden en Windesheim een tweejarige deeltijdmaster voor excellente leraren uit o.a. primair onderwijs met de titel: Master of Learning & Innovation Sustainable Educational Change. De doelgroep is leraren die willen bijdragen aan de innovatie in hun school en in het onderwijs. Volgens de site van Stenden gaan zij dan fungeren als primus inter pares.

Vanaf 15 januari is op de site van Windesheim meer info te vinden.

Ik blog dit vooral zodat ik op 15 januari nog weet dat ik meer informatie hierover wilde opzoeken. En dan even kijken of het te combineren valt met de lerarenbeurs.

Bron: Computable




Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten