vrijdag 16 januari 2009

Master of Learning & Innovation, helaas...

Een tijdje geleden schreef ik over de MLI van Hogeschool Windesheim/Stenden. Gisteren kwam daar meer informatie over beschikbaar.
Het ziet er in mijn ogen nog steeds aantrekkelijk uit. Ik weet helemaal niet of mijn werkgever het zou steunen. Ik weet ook niet of ik precies aan de eisen voldoe. Maar dat hoef ik ook niet na te gaan, helaas. Want de lesplaatsen zijn in Zwolle en Leeuwarden. En dat is 'een beetje' buiten mijn regio... Helaas.

Voor leraren die wel geïnteresseerd zijn, is het in ieder geval goed nieuws dat de lerarenbeurs ervoor gebruikt kan worden. Zo staat op de site van windesheim bij de informatie over deze master.



Meer lezen
Meester in leren en innovatie
Lerarenbeurs op herhaling
Eduhub.nl

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

2 opmerkingen:

  1. Remko,
    Jammer dat het buiten je regio ligt, anders waren we misschien studiegenoten geworden. Ik heb hier in mijn blog (www.jcrutgers.nl) ook aandacht aan besteed.
    Jan Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jan Cees:
    Ik zag op jouw blog dat er ook aan deze kant van het land zo'n opleiding gestart gaat worden. Wellicht is dat wat voor mij.
    Zoals ik bij jou al schreef: bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen