zondag 17 mei 2009

Terug

Al een tijdje had ik niets meer gepost. En hier ben ik weer.
In eerste instantie wilde ik luisteren naar het verzoek om te posten over 'ADHD bij meisjes'. Maar daar heb ik een scriptie van een collega voor nodig. En na herhaalde keren om de scriptie gevraagd te hebben, is het me nog steeds niet gelukt hem te krijgen. Daardoor raakte het posten van een bericht uitgesteld.
En toen werd het mooier weer. De zandbak van mijn zoontje moest nog gevuld, de tuin nodig gesnoeid, en de voorzolder nog geverfd. Tja...

Maar nu ben ik er weer. In de tussentijd heb ik gewoon met iedereen meegelezen. Via mijn gedeelde items van Google Reader (hier in mijn zijbalk) kun je zien wat ik interessant vond.

Inmiddels zie ik dat er aan de achterkant van mijn blog een tabblaadje bijgekomen is: 'Te gelde maken'. Nu snap ik ook ineens dat ik bij verschillende blogs ineens advertenties tegen kwam waar ze eerst niet stonden. Ik ga dat toch maar eens (her)overwegen.

Zoals vanouds is iedereen weer (of nog steeds) uitgenodigd om zijn of haar reactie achter te laten.


Meer lezen:
Waarom zou je nou bloggen?
Titelverklaring
Kleverige websites maken

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten