zondag 19 juli 2009

Gegoochel


Het is zomervakantie. En ik heb me voorgenomen om deze vakantie te gebruiken voor wat klussen die nog zijn blijven liggen. Onder andere neem ik de voorgevel van ons huis onder handen, en we hebben vanmiddag de picknicktafel in de achtertuin helemaal schoongeborsteld.

Voor dit blog betekent het dat ik het een opfrisbeurt geef. Te beginnen bij het plaatsen van advertentieblokjes. Ik heb vanavond wat zitten goochelen met Google Adsense. In de achterkant van het blog was er een tabblad bijgekomen waarop stond: Te gelde maken. Ik dacht: dat ga ik eens doen. Maar dat werkte dus niet. Ik kreeg steeds de melding dat cookies uitgeschakeld stonden in mijn browser. Maar dat was niet het geval. Ik gebruik normaal gesproken IE 8, overigens.

Toen dacht ik: weet je wat, ik probeer het eens met Google Chrome. En tot mijn verbazing lukte het mij daarmee wel.

Binnen een week krijg ik bericht of ik 'goedgekeurd' ben voor het Adsense Programma. Tot die tijd kan ik nog niet zoveel instellen met betrekking tot de advertenties. Daarna schijnt dat wel te kunnen. Dat ga ik dan ook doen.

En dan zal de opfrisbeurt voor dit blog ook weer verder ter hand genomen worden.


Meer lezen:
Google Reader in gebruik genomen
Toch maar ICT en Onderwijs
Bezig blijven...

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten