dinsdag 13 oktober 2009

Werken op een ander niveau

De stichting waar mijn school toe behoort heeft het een en ander bovenschools geregeld. Uiteraard personeelsadministratie, gebouwbeheer e.d. Daartoe hebben we een stafbureau waar mensen in dienst zijn die dit soort zaken regelen.
Omdat degene die de ICT zaken tot nu toe altijd behartigde, andere werkzaamheden erbij kreeg, zochten 'ze' iemand die die taken wilde overnemen.

En laat ik daar nou voor gevraagd zijn. En laat ik daar gisteren nou 'ja' tegen gezegd hebben. Per 1 november mag ik de stichting gaan vertegenwoordigen m.b.t. ICT zaken.
Daarnaast blijf ik overigens gewoon mijn oude taken op school doen. Want de functie waar het om gaat is voorlopig vastgesteld op 1 dagdeel in de week.

Ik ben uiteraard erg blij met deze kans. En ik hoop dat ik de verwachtingen ook kan waarmaken. Het lijkt mij in ieder geval een grote uitdaging om op een ander niveau te gaan werken.



Meer lezen
Master of Learning & Innovation, helaas...
ICT Trends voor de basisschool
Kracht van het digibord

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

2 opmerkingen:

  1. Succes in je nieuwe job en ik zie uit naar blogs over wat je daar weer tegenkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Joel:
    Dankjewel. Ik weet niet of alles 'blogbaar' is wat ik daar tegenkom, maar ik ga mijn best doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen