vrijdag 6 januari 2012

WitBlauw voorziet zich van nieuwe buttons

Vandaag heb ik wat aanpassingen aan mijn blog gedaan. Frequente bezoekers zal het wel opvallen. Bovenin heb ik knoppen toegevoegd van de sociale netwerken of web 2.0 diensten waar ik gebruik van maak. Zo hoop ik de vind- en volgbaarheid van dit blog te verhogen.

Het is de bedoeling dat de buttons ook onderaan ieder bericht verschijnen. Te beginnen met dit bericht. (Dit is meteen een test.)

Verder heb ik ook wat aanpassingen gemaakt in de manier waarop de feed verschijnt. Alles wat nu volgt, lees je alleen als je mijn blog bezoekt. En werkt het?

De titel suggereert overigens dat het vanzelf ging. Dat was uiteraard niet zo. Ik kan je vertellen dat het best nog wel even zoeken, en passen en meten was voordat ik het had zoals ik het hebben wilde. Maar voor nu ben ik wel tevreden.

De volgende opruimactie heeft gaat waarschijnlijk over de tellers die ik in de linkerbalk heb staan.

Meer lezen
Sociale netwerken
WitBlauw in een nieuw jasje
Feedburner naar Google

Zie ook mijn andere profielen


Of abonneer via
Email of RSS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten