vrijdag 17 mei 2013

Pauze is soms verstandig

Mijn vorige berichtje wordt door dit bericht misschien een stukje ongeloofwaardiger, maar dat maakt me in dit geval niet zoveel uit.

Vorig jaar heb ik tijdens de zomervakantie een blogvakantie gehouden. Dat is me toen uitermate goed bevallen. Het gaf me de gelegenheid om even afstand te nemen van de waan van de dag. Dit jaar was ik dat sowieso weer van plan.
Door omstandigheden in mijn privéleven, heb ik besloten om voorlopig mijn prioriteiten even te herschikken. En daar is op dit moment bloggen er geen één van. De blogvakantie gaat dus eerder van start dit jaar.

Na de zomervakantie pak ik de draad echter weer op. Daar is reden genoeg toe, want naast het continue leerproces waar het bijhouden van dit blog voor zorgt, heb ik me ook ingeschreven voor de master Leren en Innoveren bij de Hogeschool InHolland. Tegen die tijd komt er naar verwachting voldoende stof vrij om over te bloggen.
Tot die tijd kun je natuurlijk op je gemak de oudere bijdragen (nog) eens doornemen.

Voor reacties sta ik open, en via twitter of het reactieformulier op deze site blijf ik gewoon aanspreekbaar.


(bron plaatje)

Meer lezen
Minder is meer
Blogvakantie
Ik ben een Edublogger

2 opmerkingen:

  1. Heel verstandig. En sterkte met datgene waar je nu even prioriteit aan moet geven.
    Ik hou elk jaar tijdens de zomer een blogvakantie. Simpelweg door er voor te zorgen dat ik weg ben van huis en dan geen (of nauwelijks) internet ter beschikking heb. Als ik niet meer zonder bloggen of sociale media zou kunnen, dan zou ik me zorgen gaan maken over mezelf.
    RSS is geduldig, Feedly ook, nieuwe berichten melden zich vanzelf weer aan, na de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pierre, dank voor je reactie.
    Ik ben het helemaal met je eens dat je je zorgen zou moeten maken als je niet meer zonder blogs en sociale media kan.
    De reden van mijn pauze heeft daar in ieder geval niets mee te maken. Met mij is ook alles goed. Maar ik wil genoeg tijd en aandacht kunnen besteden aan problemen die bepaalde naasten van mij hebben. Ik vind het niet passen om daarover verdere toelichting te geven op een openbaar blog.
    Het is wel bijzonder om te merken dat mensen die ik alleen via internet ken, hier deze aandacht aan schenken. Dat doet me goed. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen