dinsdag 19 november 2013

Edubloggersdiner gemist, maar wel een pin!

Helaas is het me nog nooit gelukt om bij het befaamde edubloggersdiner aanwezig te zijn. De onderwijsdagen zitten niet standaard in mijn systeem en de datum waarop het edubloggersdiner dit jaar gepland was, kwam ook gewoon niet uit. Dat was best jammer.
Ik heb begrepen dat het deze keer een nog groter feestje was dan de vorige keer. Er komen gewoon steeds meer edubloggers bij. Karin en Willem hebben dat mooi bij elkaar gebracht op edubloggers.nl.

Dit jaar was het extra jammer om er niet bij te zijn, omdat ik achteraf hoorde dat er aan de aanwezige edubloggers een edublogpin is uitgereikt. Niet getreurd; vandaag vond ik in mijn postvak een mailtje van Willem Karssenberg dat je de pin ook kunt bemachtigen als je niet aanwezig was. Mooie manier om ook gelijk het edubloggers bestand actueel te houden, lijkt me.

Leuk initiatief. Ik ga mijn pin zeker claimen. Nu nog een gelegenheid vinden wanneer ik hem kan dragen. ;-)

(fotootje van de pin via Karin Winters, met dank aan Herman van Schie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten