vrijdag 3 juli 2015

Blogvakantie 2015

Zoals ik in mijn leestips-berichtje al aangaf, gaat dit blog de komende tijd op slot. Met nog een week werken te gaan, start vanaf vandaag mijn blogvakantie.
Al een paar jaar zorg ik er in de zomer voor dat ik zoveel mogelijk loskoppel van de online werkelijkheid.
Mijn blog ligt er dan verlaten bij. Ik lees geen feeds van allerlei andere sites en blogs en alle nieuwsbrieven en notificaties van sociale netwerken gaan 'on hold'. De afwezigheidsassistent van de email van mijn werk zet ik over een weekje aan.

Het is dan tijd voor vakantie, voor rust en afstand nemen. Sinds ik daar in 2012 bewust mee begonnen ben, bevalt het me eigenlijk heel goed.

Ik wens al mijn lezers een goede vakantie.
En ergens aan het einde van augustus pak ik hier de draad weer op. Tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten